Hop til hovedindholdet

FrivilligVest logo

FrivilligVest Repræsentantskabsmøde 2025


Dato og tid

Mandag d. 24. marts 2025 kl. 18:30 til 19:30

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 21. marts 2025 kl. 23:25

Sted

Smedenes Hus, Bredgade 77, 6940 Lem St. Smedenes Hus
Bredgade 77
6940 Lem St.

FrivilligVest Repræsentantskabsmøde 2025


Invitation - BEMÆRK NYT TIDSPUNKT (Vi starter 18:30)

FrivilligVest inviterer hermed til det årlige repræsentantskabsmøde.
Alle foreninger i Ringkøbing-Skjern Kommune, der beskæftiger sig med frivilligt arbejde og er registreret i ForeningsPortalen, opfordres til at deltage.
 
Mandag 24. marts 2025 klokken 18:30 til cirka 19:30 i Smedenes Hus, Bredgade 77, 6940 Lem St.

Seneste frist for tilmelding: Fredag 21. marts.

Følgende kan deltage i FrivilligVests repræsentantskabsmøde:
Alle foreninger, der arbejder med enhver form for frivilligt arbejde i Ringkøbing-Skjern Kommune. En forening defineres i denne forbindelse som en lokalt funderet organisation, som tillige kan være baseret på en landsorganisation. Foreningen skal være registreret i Ringkøbing-Skjern Kommunes ForeningsPortal.
Alle foreningernes medlemmer kan via tilmelding deltage i  mødet, og hver forening har 1 (én) stemme. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Valgbare til bestyrelsen er alle myndige personer med interesse for frivilligt arbejde.

Klik her for at læse FrivilligVests vedtægter. 


Dagsorden:

1. Valg af dirigent og udpegning af stemmetællere.

2. Bestyrelsens beretning til godkendelse.

3. Fremlæggelse og vedtagelse af mål- og handlingsplan for det kommende år.

4. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse.

5. Fremlæggelse af budget til godkendelse.

6. Behandling af indkomne forslag:
    (Forslag sendes senest mandag 10/3 til: formand@frivilligvest.dk)

7. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for to år:
     På valg er:
     a) Martin Alskov Nilsson (modtager genvalg)
     b) Niels Jørgen Madsen (modtager genvalg)
     c) Flemming Libner (modtager genvalg)

     Se hele den nuværende bestyrelse her: https://frivilligvest.dk/bestyrelse/

8. Valg af 2 suppleanter for ét år.
    På valg er:
    a) Nataliya Maabjerg (modtager genvalg)
    b) ledig plads - er det noget for dig?

9. Valg af autoriseret revisor:
    På valg er: Revisionsfirmaet Kreston-AKC

10. Eventuelt

I løbet af mødet serveres: kaffe, the og kage.

 

Udsendt 15. februar 2025

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Samlet antal tilmeldte: 26

Kontaktinformation til arrangør

FrivilligVest
Tlf: +45 51777711
carsten@frivilligvest.dk

Kontaktinformation til arrangør

FrivilligVest
Tlf: +45 51777711
carsten@frivilligvest.dk