Hop til hovedindholdet

FrivilligVest logo

FrivilligVest Repræsentantskabsmøde 2025


Dato og tid

Mandag d. 24. marts 2025 kl. 19:00 til 21:00

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 21. marts 2025 kl. 23:55

Sted

Smedenes Hus, Bredgade 77, 6940 Lem St. Smedenes Hus
Bredgade 77
6940 Lem St.

FrivilligVest Repræsentantskabsmøde 2025


Invitation

                                                             Lem St. den (senest 30 dage før)

FrivilligVest inviterer hermed til det årlige repræsentantskabsmøde.
Alle foreninger i Ringkøbing-Skjern Kommune, der beskæftiger sig med frivilligt arbejde og er registreret i ForeningsPortalen, opfordres til at deltage.
 
Mandag 24. marts 2025 klokken 19:00 til cirka 21:00 i Smedenes Hus, Bredgade 77, 6940 Lem St.

Seneste frist for tilmelding: Fredag 21. marts.

Følgende kan deltage i FrivilligVests repræsentantskabsmøde:
Alle foreninger, der arbejder med enhver form for frivilligt arbejde i Ringkøbing-Skjern Kommune. En forening er i denne forbindelse en lokalt funderet organisation, som tillige kan være baseret på en landsorganisation.
Alle foreningernes medlemmer kan via tilmelding deltage i  mødet, og hver forening har 1 (én) stemme. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Valgbare til bestyrelsen er alle myndige personer med interesse for frivilligt arbejde.

Klik her for at læse FrivilligVests vedtægter. 


Dagsorden:

1. Valg af dirigent og udpegning af stemmetællere.

2. Bestyrelsens beretning til godkendelse.

3. Fremlæggelse og vedtagelse af mål- og handlingsplan for det kommende år.

4. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse.

5. Fremlæggelse af budget til godkendelse.

6. Behandling af indkomne forslag:
    (Forslag sendes senest mandag 10/3 til: formand@frivilligvest.dk)

7. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for to år:
     På valg er:
     a) Martin Alskov Nilsson
     b) Niels Jørgen Madsen
     c) Flemming Libner

     Se hele den nuværende bestyrelse her: https://frivilligvest.dk/bestyrelse/

8. Valg af 2 suppleanter for ét år.
    På valg er:
    a) Nataliya Maabjerg
    b) ledig

9. Valg af autoriseret revisor:
    På valg er: Revisionsfirmaet Kreston-AKC

10. Eventuelt

 

I løbet af mødet serveres: kaffe, the, småkager, øl og vand.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Samlet antal tilmeldte: 4

Kontaktinformation til arrangør

FrivilligVest
Tlf: +45 51777711
carsten@frivilligvest.dk

Kontaktinformation til arrangør

FrivilligVest
Tlf: +45 51777711
carsten@frivilligvest.dk